Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τελευταία νέα

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Οι Δακτύλιοι του Κρόνου και το όχημα σε τροχιά μήκους 36.200 χλμ και διαμέτρου 2.785 χλμ. (!!!)


When the photograph of Plate 3 is enlarged in the vicinity of numeral (1), the information of Plate 5 is obtained. In Plate 5, efflux from along the length of a slender body exhausting at both ends generates the A ring. The luminous source seen near numeral (2) in Plate 3 appears at the left edge. Inspection of Plate 5 indicates that a slender body is orbiting clockwise and, in doing so, deposits a wide trail. This trail, which can be recognized as the A ring without the Enke division, is generated by efflux emanating from nearly the entire length of the body. While most of the efflux is generated along the top, some also appears to begin underneath and along the body sides in the form of streamers. These streamers pass over the side toward the right, proceed above the body and contribute to the A-ring trail. Presence of exhaust flames from each end of the body and the bulgy appearance of the streamers as they pass over the body suggest a circular cross-section for the body. A light source, somewhat greater in diameter than the body, is positioned below the right end. This source is attached to the body with inter-connecting emissions turning to an orange-red arc along the top edge. Emissions from the body can be viewed collectively as creating a net force on the unit. According to one of Isaac Newton's laws of motion, forces can occur only in action-reaction pairs. The reaction of the body to the action of the emissions is to move the body, presumably in a direction so as to complete the ring. This physically inherent mobile capability is justification for calling the body a vehicle*. The ratio of apparent body length to thickness, called apparent fineness ratio, is about 13 to 1.  
Absolute dimensions corresponding to fineness ratio 13 can be estimated. Consider that the vehicle lies along the chord identified by numeral (1) in Plate 4, and that the vehicle extends from the A-ring inner edge to the Enke-division inner edge. By scaling the illustration in Plate 4, the body length is found to be about 0.3 Saturn diameter, or about 36,200 km (22,500 mi). This length corresponds to about 3 earth diameters. Based on a 13 to 1 fineness ratio, the body diameter can be deduced to be 2785 km (1730 mi). This distance is about the same as the airline distance from San Francisco, California to St. Louis, Missouri on the Mississippi River. Such an immense propulsive body implies a space engine possessing unheard-of capacity and capability.  

Μετάφραση
Όταν η φωτογραφία του πλάκα 3 μεγεθύνεται στην περιοχή του αριθ. (1), λαμβάνεται η πληροφορία του ελάσματος 5. Στην πλάκα 5, καυσαέρια από όλο το μήκος και στα δύο άκρα του λεπτού σώματος δημιουργούν τον δακτύλιο Α. Η φωτεινή πηγή αν την δούμε από κοντά το νούμερο (2) στην πλάκα 3 εμφανίζεται στο αριστερό άκρο. Εξέταση της Φωτ. 5 δείχνει ότι ένα λεπτό σώμα είναι σε τροχιά αντίθετα από τη φορά του ρολογιού και, με αυτόν τον τρόπο, αφήνει ένα πολύ πλατύ ίχνος.. Αυτό το ίχνος, το οποίο μπορεί να αναγνωριστεί ως ο δακτύλιος Α χωρίς τη "διαίρεση Enke", δημιουργείται από την εκροή που προέρχεται από σχεδόν ολόκληρο το μήκος του σώματος. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της εκροής δημιουργείται κατά μήκος της κορυφής, ένα μέρος φαίνεται επίσης να ξεκινάει από κάτω και κατά μήκος των πλευρών του σώματος με τη μορφή πιδάκων. Αυτοί οι πίδακες περνούν πάνω από την πλευρά προς τα δεξιά, προχωρούν πάνω από το σώμα και συμβάλουν στο ίχνος του Α-δακτυλίου. Η παρουσία φλόγας στην εξάτμιση από κάθε άκρο του σώματος και η ογκώδης εμφάνιση των πιδάκων καθώς περνούν πάνω από το σώμα υποδηλώνουν κυκλική διατομή για το σώμα. Μια πηγή φωτός, κάπως μεγαλύτερης διαμέτρου από το σώμα, είναι τοποθετημένη κάτω από το δεξί άκρο. Αυτή η πηγή είναι κολλημένη στο σώμα με διασυνδεδεμένες εκπομπές προς ένα πορτοκαλί-κόκκινο τόξο κατά μήκος του άνω άκρου. Οι εκπομπές από το σώμα μπορεί να θεωρηθεί συνολικά ότι δημιουργούν ένα δίκτυο δύναμης πάνω στη μονάδα. Σύμφωνα με έναν από τους νόμους του Ισαάκ Νεύτωνα, οι δυνάμεις μπορεί να υπάρχουν μόνο σε ζεύγη δράσης-αντίδρασης. Η αντίδραση του σώματος στη δράση των εκπομπών είναι να κινεί το σώμα, πιθανώς σε μία κατεύθυνση, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί ο δακτύλιος. Αυτή η φυσικά εγγενής κινητική ικανότητα επιτρέπει ώστε να ονομάσουμε το σώμα  όχημα *. Η αναλογία του φαινομένου μήκους του σώματος προς το πάχος, που ονομάζεται λόγος φαινομένης λεπτότητας , είναι περίπου 13 προς 1.
Οι απόλυτες διαστάσεις που αντιστοιχούν στην πιο πάνω  αναλογία 13 μπορεί να εκτιμηθούν. Θεωρήστε ότι το όχημα βρίσκεται κατά μήκος της χορδής προσδιορίζεται με τον αριθμό αναφοράς (1) στη Φωτ. 4, και ότι το όχημα εκτείνεται από το εσωτερικό άκρο του Α-δακτύλιου  έως το εσωτερικό άκρο της διαίρεσης Enke. Μετατρέποντας την κλίμακα της απεικόνισης στην φωτ. 4, το μήκος του σώματος βρέθηκε να είναι περίπου 0,3 διάμετρος του Κρόνου, ή περίπου 36.200 χιλιόμετρα (22.500 μίλια). Αυτό το μήκος αντιστοιχεί σε περίπου 3 διαμέτρους της γης. Με βάση μια αναλογία 13 προς 1 λεπτότητα, η διάμετρος του σώματος μπορεί να συναχθεί ότι είναι 2785 km (1730 mi). Η απόσταση αυτή είναι περίπου η ίδια με την εναέρια απόσταση από το Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια στο Σαιντ Λούις, Μιζούρι στον ποταμό Μισισιπή. Μια τέτοια τεράστια προωθητική σώμα συνεπάγεται ένα χώρο κινητήρα που διαθέτει πρωτοφανή δυνατότητα και ικανότητα.

Είναι ένα μικρό κομμάτι από το συγκλονιστικό βιβλίο του Norman R. Bergrun, "Ringmakers of Saturn". Κανονικά το βιβλίο θα έπρεπε να έχει ξεσηκώσει την κοινότητα των αστρονόμων και όχι μόνο. Εν ολίγοις ισχυρίζεται ότι ένα τεράστιο όχημα, με μήκος τα 9/10 της περιμέτρου της Γης, βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον Κρόνο!!!
Αντ' αυτού σιγή. Ο συγγραφέας του, επιστήμονας με διεθνή αναγνώριση, συνεργάτης της ΝΑΣΑ επί δεκαετίες, δεν γράφει επιστημονική φαντασία. Κάθε άλλο. Τα συμπεράσματά του βασίζονται σε αυστηρά επιστημονικά δεδομένα που αποκτήθηκαν από τα VOYAGER 1 και 2.
Κύριε Σιμόπουλε και άλλοι αξιοσέβαστοι αστρονόμοι, παρακαλώ λάβετε θέση.
DIOSKOUROS blog➤

Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου