Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τελευταία νέα

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Ο ΠΙΝΟΚΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ!

Κάπου πήρε το μάτι μου έναν χαριτωμένο τίτλο που μου θύμισε τα παιδικάτα μου:
Ο ΠΙΝΟΚΙΟ ΕΛΕΓΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ !
Μου ήρθαν αμέσως  στο μυαλό κάποιοι τύποι που το παίζουν ηγέτες, πχ και ο Μέγας
Αλέξανδρος ηγέτης ήταν...
Μόλις όμως τους σκέφτηκα, αυτούς τους τύπους ντέ, τους και καλά ηγέτες, έτσι
απότομα και ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό και ο Εφιάλτης, όχι αυτός που βλέπουμε
στον ύπνο μας και πεταγόμαστε χεσμένοι, αλλά ο άλλος ο αρχαίος, με το έψιλον
το κεφαλαίο, με τους Πέρσες ρε παιδί μου, με τον Ξέρξη, τον Λεωνίδα και τους 300!
Ε πιστεύω τό πιασες.
Τώρα, αυτό που δεν μπόρεσα να εννοήσω είναι γιατί, μόλις συλογίστηκα αυτούς
τους χοντρομα..κες μου ήρθε καπάκι η εικόνα του απαίσιου και παραμορφωμένου
Εφιάλτη, από την ταινία "300". Δεν μπορεί κάποια σχέση θα 'χουνε και την έχει
σημειώσει το υποσυνείδητό μου και τώρα βγήκε στην επιφάνεια.
Αλλά, πάλι σκέφτηκα, τι στο διάλο, εδώ δεν έχουμε Λεωνίδα, ούτε 300, ούτε
Πέρσες, ούτε Θερμοπύλες.
Τέλος πάντων, ας επανέλθω λέγοντας και τελειώνοντας, οτι άρχισα να ψυλλιάζομαι
μήπως και τελικά υπάρχουν και σήμερα Πέρσες και Θερμοπύλες.
ΓΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ 300 ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!
Κείμενο: ΚΩΤΣΟΣ  Μ. ΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑΣ, Ο ΜΕΓΑΣ
ΥΓ  Πάντως να ξέρετε ο αυτόματος διορθωτής, τι υπέροχη εφεύρεση, που δεν
προλαβαίνεις να γράψεις το πρώτο γράμμα της πιο ηλίθιας λέξης και στην βρίσκει
και την γράφει και ορθογραφημένα, δόξα το Θεό, όταν αρχίζεις να γράφεις "Λεωνίδας" 
ή ξερωγώ "Θερμοπύλες" ή κάτι παρόμοιο, εκεί κάνει τον...ανήξερο και όχι μόνο αυτό, 
όσες φορές και να γράψεις αυτή τη λέξη "Λεωνίδας" κλπ δεν την μαθαίνει ποτέ, ώστε
την επόμενη φορά να την αναπαράγει αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου