Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τελευταία νέα

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΥΡΙΛΕ!

Μάγκες ξηγιέμαι εξαρχής, μιλάει ο ΚΩΤΣΟΣ Μ. ΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑΣ, Ο ΜΕΓΑΣ /
Αμάν ξέχασα τι ήθελα να πώ. Α, η επικεφαλίδα, ναι. Μούκανε εντύπωση χτες που
χάζευα ένα καλοκάναλο και ήταν ένας τυπάς στο έδρανο, αυτό το όρθιο γραφείο χωρίς
καρέκλα, που βγαίνουν και παρλάρουν, και σου ζαλίζουν τον έρωτα που στο τέλος
λες τι στο διάλο είπε ο φούστης τόση ώρα, και που λες γύρισε ο τυπάς δεξιά σε έναν
άλλονε τυπά που καθότανε πιο κει και του λέει: Μ' ακούς ρε στουρνάρι; Δεν είμαι και
πολύ σίγουρος αν είπε και το "ρέ", ούτε και ξέρω πως λέγανε τον άλλονε, αλλά πάντως
ρε αδέρφια και να μην είπε το "ρέ" , ήταν έτσι η μάπα του και η φωνή του, που είναι τό
ίδιο σα να το είπε. Τελοσπάντων επειδή άρχισε μετά να πετάει κάτι πατριωτικά και
επειδή δεν ήθελα να χάσω μια ταινιάρα παλιά με τον Βέγγο, που όσο νάναι έχει πολλά
διδάγματα και πολύ πλάκα, το γύρισα, αλλά ο φίλος μου ο Μήτσος την άλλη μέρα το
πρωί μου είπε πως είδε κι' αυτός έναν άλλονε τύπο, κολλητό με αυτόν που είδα εγώ,
που ρώταγε νευριασμένος κάποιον που καθότανε κάτω στα καθίσματα στην πλατεία,
εκεί ήταν που ρώτησα το Μήτσο μήπως έδειχνε καμιά εκπομπή σαν το "ΘΕΑΤΡΟ
ΤΗΣ  ΔΕΥΤΕΡΑΣ" και πήγε να με φάει, τον ρώταγε λοιπόν πόσο κάνει το ρολόι που
φοράει και μετά ένας άλλος ρώταγε πόσο μισθό παίρνει το μήνα, μετά του λέει αυτός ο
από πάνω και τού 'δειχνε ενα χαρτί, παίρνεις 8 χιλιάρικα, ο από κάτω απάντησε 
δεν παίρνω τόσα και μετά βγήκε μια ξανθιά είπε ο Μήτσος οτι ήτανε και είπε όχι δεν
παίρνουμε 8, αλλά δεν είπε και πόσα πάιρνουνε. Επειδή δεν είχα ξαναδεί τη φάση,
ρώτησα το Μήτσο, που ήτανε μπλεγμενος από μικρός με αυτά, να μου εξηγήσει τι
παίζει και μου είπε, ρε μακάκα ΚΩΤΣΟ μην πας και πεις πουθενά πως ήτανε θέατρο,
θα σε περάσουν για τρελό. Γι' αυτό ρε μάγκες τσιμουδιά, ότι είπα να μείνει μεταξύ
μας, καπούτ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου