Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τελευταία νέα

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Απονομή βραβείων "LARRY NIVEN 2016"



DIOSKOUROS blog➤ Στιγμιότυπο από την πανηγυρική τελετή που
διοργάνωσε ο εκδοτικός οίκος "Συμπαντικές Διαδρομές" για την απονομή
των βραβείων "LARRY NIVEN" 2016, στο πλαίσιο πανελλήνιου διαγωνισμού
διηγήματος επιστημονικής φαντασίας. Η τελετή έλαβε χώρα το Σάββατο 13-5-2016,
στην αίθουσα "ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ". Στη φωτογραφία διακρίνονται ο κ.
Σωτήρχος και εγώ, τη στιγμή της απονομής του 1ου βραβείου..
Το διήγημα μου έχει τίτλο: "Το Μυστικό Όλων των Εποχών" και θα κυκλοφορήσει
σε τόμο, μαζί με άλλα διακριθέντα διηγήματα.
Θέλω και από το βήμα αυτό, εκτός από τις ευχαριστίες μου προς τον κ. Σωτήρχο
και όλους τους συνεργάτες του για την τιμή που μου έγινε, να απευθύνω τα συγχαρητήρια
μου στον εκδοτικό οίκο "Συμπαντικές Διαδρομές", επειδή στηρίζει τις προσπάθειες
νέων και άγνωστων συγγραφέων στα πρώτα τους βήματα.

Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου